Apowersoft Terugbetalingsbeleid
Opmerking

Apowersoft Terugbetalingsbeleid

Laatst bijgewerkt op 09-11-2018 door
  1. Terugbetalingsbeleid
  2. Terugbetaling FAQ
  3. Contacteer Ons

Terugbetalingsbeleid

Wij waarderen onze klanten en striven er naar hen de beste productervaring te bieden.

Al onze producten hebben testversies waarin mensen de functies kunnen uitproberen voordat ze beslissen om een aankoop te doen. Wij raden aan dat u via onze officiële website een trial probeert om te kijken of het product geschikt is voor u. Er zijn niet veel functionele verschillen tussen de testversie en een betaalde versie, behalve de watermerken, tijdslimieten, etc.

Eens een bestelling geplaats is, zal ons systeem de VIP accountinformatie automatisch verzenden naar je e-mailadres. Nadat je ingelogd hebt op je VIP account zal je dan het product kunnen blijven gebruiken zonder beperkingen. Desalniettemin kunt u terugbetaling verzoeken met onze toestemming, al raden wij aan dat u probeert uw probleem op te lossen met ons support team voordat wij u terugbetalen:

Apowersoft biedt een 30-Dagen Geld Terug Garantie (7 dagen voor Maandelijks VIP). Terugbetalingen zullen enkel goedgekeurd worden met goede redenen zoals hieronder beschreven binnen onze beloofde datum na de aankoop. We doen geen terugbetaling voor een aankoop die buiten de beloofde datum valt.

  • Ongeschiktheid van hardware waardoor de software niet werkt, en wat niet door ons support team kan worden opgelost.
  • Alle andere cruciale technische problemen gerapporteerd binnen onze beloofde datum na aankoop en kunnen niet opgelost worden.
  • Verkeerd product aangeschaft, welke u wilt vervangen voor een ander product uit onze productenlijst.
  • Bedrag is twee keer in rekening gebracht door problemen met een betalingsplatform.
  • Product voldeed niet aan de beschrijving op onze webpagina of in ons verkoopmateriaal of advertenties.
  • Kan het programma niet activeren met de hulp van onze technische ondersteuning.

Wij behouden ons het recht voor een verzoek tot terugbetaling te weigeren in de volgende situaties:

  • Een wijziging in de wens het product aan te schaffen zonder duidelijke reden voor de annulering.
  • Het product voldeed niet aan verwachtingen van de klant die niet op onze productpagina werden aangegeven, of in andere specificaties of ander officieel materiaal. Wederom: we raden onze klanten aan de productbeschrijving zorgvoldig door te lezen en de proefversie te proberen alvorens het product aan te schaffen.
  • Problemen met creditcard fraude of niet geauthoriseerde betalingen. Apowersoft kan je helpen om je in contact te brengen met het e-commerce platform van derde partijen voor verdere assistentie. Hierdoor hebben wij geen controle over het authorisatie-proces. Zolang de bestelling is verwerkt, kan deze niet worden gewijzigd. Apowersoft kan je helpen om je in contact te brengen met het e-commerce platform van derde partijen voor verdere assistentie.
  • Producten aangekocht via andere dealers worden niet door ons vergoed. Neem contact op met de dealer voor terugbetaling. We kunnen u wel helpen bij het contact maken met de dealer.
  • Verkeerde product gekocht, maar vervolgens snel een product gekocht van een ander bedrijf zonder om ondersteuning te vragen.
  • Problemen met het gebruik van het product zonder gebruik te maken van technische support of zonder duidelijke informatie te geven over het probleem.
  • Kan het programma niet activeren zonder de hulp van onze technische ondersteuning.

Om een verzoek tot terugbetaling te verwerken, ticket indienen. Zodra terugbetaling is verwerkt, zal de licentie worden geannuleerd.

Terugbetaling FAQ

Kunt u een bestelling annuleren?

Als u in aanmerking komt voor een volledige vergoeding, zoals hierboven beschreven, kunt u een bestelling annuleren.

Hoe lang duurt het om een bestelling te annuleren?

Apowersoft heeft 3-7 werkdagen nodig om de terugbetaling te verwerken; de exacte lengte hangt af van de door u gebruikte betalingsmethode. Het duurt wellicht langer om terugbetaling te verkrijgen tijdens een vakantieperiode, maar nooit langer dan 20 dagen. Als u niet binnen 20 dagen terugbetaling verkrijgt, neem dan alstublieft contact met ons op om de status te controleren.

Waarom heb ik na een paar dagen nog geen terugbetaling ontvangen?

Als wij een terugbetaling hebben goedgekeurd maar u nog geen betaling hebt ontvangen, komt dat wellicht door:

a. Vakantie of weekend

Omwille van festivals, feestdagen, bankzaken en andere redenen zal het terugbetalingsproces iets langer duren dan normaal, maar het zal niet langer duren dan 20 dagen.

b. Beslaglegging verreist.

Als om beslaglegging wordt gevraagd, zal het fonds door de kaartverlenen worden bevroren, zoals de bank, Paypal of een andere betalings-authoriteit, tenzij de uitkomst van het verzoek bekend is. Neem contact op met uw creditcard bedrijf of uw bank om meer te leren over hun beleid met betrekking tot beslagleggingen.

Contacteer Ons

Als u nog verdere vragen hebt of deze antwoorden niet duidelijk zijn, is ons support team u graag van dienst.

Beoordeling: 4.3 / 5 (Gebaseerd op 18 beoordelingen) Bedankt voor uw beoordeling
avatar
Gepost door: Op naarAlgemene Vragen. Laatst bijgewerkt op 09-11-2018

Plaats een Opmerking

Voer uw naam in!
Voer tekst voor uw opmerking toe!

Opmerking (0)

Krijg ze nu!
APOWERSOFT
Exclusieve
Weggeefactie
&
Waardevolle
Kortingen
Leer Meer
Apowersoft Unlimited
Een-klik-installatie voor Alle 14+ Apowersoft Producten
new
Ondersteuning
Deel
Beoordelingen
Reageer
Terug naar boven